Умови обміну та повернення товару для відправок Україною
Ви можете повернути/обміняти товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам Закон України «Про захист прав споживачів». Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:
товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
пройшло менше ніж 14 днів з моменту отримання товару;
товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
товар не використовувався (відсутність ознак використання товару, забруднень, сторонніх запахів, подряпин, сколів, потертостей, не піддавався змінам і т. п .), повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду);
збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
в наявності є розрахунковий документ (чек).
За Законом України "Про захист прав споживача" не підлягають поверненню:
рукавиці;
натільна білизна - термобілизна, футболки;
шкарпетки;
шапки;
товари, що були у вжитку.
При невиконанні цих умов ми будемо змушені відправити річ назад за Ваш рахунок. У разі повернення/обміну товару Доставка оплачується покупцем. Для повернення товару безкоштовною доставкою скористайтесь функцією Нової пошти «Легке повернення», як ним користуватись можете дізнатись за посиланням novaposhta.ua/lp/
Повернення товару приймається тільки за умови що посилка була відправлена без накладеного платежу інакше кур’єр не зможе доставити Вашу посилку на наш склад для оформлення повернення/обміну.
Для оперативного опрацювання повернення/обміну товару скористайтеся заявою на повернення, яка буде вкладена у Вашу посилку, детально заповніть всі дані та надішліть разом з товаром в одній посилці.
Зверніть увагу, що претензії щодо невідповідності моделі та браку приймаються, тільки якщо він виявлений у відділенні Нової Пошти або Укрпошти. Після отримання посилки, претензії за цими пунктами не приймаються, або можуть бути переглянуті Продавцем на власний розсуд. У випадку, якщо товар дійсно не відповідає заявленій якості, кольору, розміру, в товарі виявлений брак вартість доставки повернення покриває Продавець. Більш детальну інформацію Ви можете уточнити у нашого менеджера за номером телефону вказаним на сайті: +38 (063) 262 44 04 - Lifecell, +38 (050) 703 53 90 - Vodafone, +38 (067) 526 25 06 - Kyivstar.
Як відбувається повернення грошових коштів
При відмові Покупця від Товару, Продавець повертає йому вартість повернутого Товару протягом 7 днів з дати надходження Повернутого Товару на склад Продавця разом із заповненою Покупцем заявою на повернення.
Повернення коштів вартості Товару здійснюється виключно особі, зазначеній у Замовленні на Товар, за умови надання такою особою квитанції (чеку) про оплату Товару, за яку повертаються грошові кошти.
У разі, якщо Покупець у Замовленні вказав невірні дані, або не надав чек для повернення коштів, або подав конкретні вимоги щодо виміру Товару, відправки, або було укладено інші домовленості щодо строків обміну чи повернення, поставлені Продавцем перед відправленням Товару, а потім відмовляється від заявленого, Продавець залишає за собою право відмовити такому Покупцю у поверненні коштів.
Витрати на транспортні послуги з доставки товару і передачі грошової суми оплачує Покупець. Коли Покупець не забрав товар з пошти або відмовився на пошті сума за доставку вираховується з Вартості повернутого товару.
Як відбувається обмін товару
Обмін товару від Покупця відбувається після отримання товару Продавцем протягом 1-3 днів. Варіанти обміну товару:
обмін товару на аналогічний;
придбання іншого товару з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.